HTML

Nyerd meg az életed

A Nyerd meg az életed című könyv anyagát tartalmazza a lap, mert a könyv elfogyott

Friss topikok

  • czoli: lehetőségem lett a 25. házassági évfordulónkon ismét 100 szál rózsával megkérjem az imádott nő kez... (2011.11.24. 09:52) Száz szál rózsa
  • czoli: Megjelent új kiadásban a könyv. hu.novumeco.com/hu/termek.php?bid=131 (2011.08.25. 10:05) Nyerd Meg az életed
  • Factori[an]: Nem mondom hogy rossz írás..De sok benne a pontatlanság.. "Mielőtt végérvényesen megharagudnánk k... (2010.10.02. 18:54) Az énkép és az énideál
  • hajnalka111: Megjelenik a Nyerd meg az életed! A Novum Eco kiadó megjeleníti a Nyerd meg az életed című könyve... (2010.04.30. 12:10) Nyerd meg az életed
  • czoli: Nem tudom megállni, hogy ne közöljem ezt a levelet, amit most kaptunk: Szívből gratulálok a Nyerd ... (2010.04.28. 07:54) Levél Balázsnak

Linkblog

Levél Balázsnak

2009.05.10. 16:35 czoli

  

                                
 
 
    Most, hogy leérettségiztél, itt az ideje az apai szózatnak.
    Először is gratulálok. Megérdemled, az eredményt nem kaptad ingyen, megküzdöttél érte. Másodszor pedig hadd mondjam el, mennyire szeretlek. Nagyon.
    Minden jót, örömet, boldogságot kívánok neked az elkövetkező hosszú életre. Légy boldog fiam!
    A legtöbb apa azt szeretné, ha a fia a nyomdokaiba lépne. Hát...nekem...nincsenek nyomdokaim. Én, úgy tűnik, keresztbe jártam, úttalan utakon tévelyegtem, gyakran  keskeny, alig járt ösvényeken, kitaposatlan mezőkön. Nem vagyok erre büszke, de talán most végre megtaláltam azt az utat, amin mennem kell, és éppen csak elindultam rajta. Mit tanácsolhatnék? Nincs múltam, csak jövőm. Akárcsak neked. Ha akarsz, gyere velem!
    Ebben a könyvben megtalálod a titkot. Benne van. Megtalálod, de keresned kell!
    Sosem fogsz ingyen kapni tőlem semmit, csak a szeretetet. Ha velem akarsz jönni, mindenért meg kell majd dolgoznod. Vállalod? Talán most úgy tűnik számodra, mintha túl kegyetlen, kíméletlen feltételeket állítanék. Mint amikor egy kutyát vagy egy delfint tanítanak: ha ül, ha fekszik, ha ugrik, ha kér, akkor kap. Ha nem, akkor nem kap. Kegyetlen dolog?! Talán az. De az a kutya, aki akkor kap, ha tanul, ha erőfeszítéseket tesz, az okos lesz és ügyes. Míg az, aki mindent ingyen kap, az buta és tunya. Talán ilyen kegyetlen dolog az élet is. Nos, vállalod?
    Én öt évvel ezelőtt olvastam Napóleon Hill klasszikus könyvét*, ott hallottam először a titokról. Azt írta a bevezetőben, hogy talán már az első fejezetben megtalálom, de az is lehet, hogy csak a könyv végén. Én teljesen be voltam gyulladva, hogy mi lesz akkor, ha én egyáltalán nem találom meg? Úgy éreztem, és úgy is volt, hogy nagyon nagy szükségem van arra a titokra. Az életem múlik rajta. És mi lesz, ha nem találom meg? Minden hülye megtalálja, csak én nem. Mi lesz akkor az életemmel?
    De megtaláltam. Már nem emlékszem, mikor jöttem rá, hogy megvan. Nem villámcsapásszerűen ért a felismerés, elolvastam a könyvet vagy húszszor - hiszen az életem múlott rajta  -, aztán egyszer csak éreztem, hogy egy ideje már megvan. Hatalmas kő esett le akkor a szívemről.
    Én úgy gondoltam, hogy a titokra mindenki könnyen rátalál, hogy belebotlik, ha szerencsés, és soha nem találja meg, ha szerencsétlen. Nem így van. A valóságban kevesen lelik meg. És tudod miért? Mert kevesen keresik.
Sok  könyv van, amelyekben ott van, de keresni kell. És csak kevesen keresik, kevesen látják meg. De ezek a szerzők ezeknek a keveseknek írnak. Azoknak a keveseknek, akik a saját életüket akarják élni, a saját útjukat járni, a saját küldetésüket keresni és a saját boldogságukat megtalálni.
   Mint te is, fiam.
Ebben a könyvben benne van a titok. Nem én tettem bele, beleíródott. Ki sem tudtam volna hagyni.
    Én rád bíznám ezt az üzenetet, hogy rajtad keresztül megismerhessék a testvéreid is - Zsófi is, Luca is, Rebeka is -, és a többi Balázs, Zsófi, Luca és Rebeka is, akik a jobb, szebb jövőt, a járható utat, az egyetlen járható utat keresik.
    Hiszen csak egyetlen járható út van mindenki számára: a saját útja.
                      Sok sikert, örömöt és boldogságot kívánok neked  ezen az úton, Balázs!
 
                                                                                                    Szeretettel:   Papa
 
                  
 
 
 
 
 
 
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viktoriafaktorok.blog.hu/api/trackback/id/tr121113246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

czoli 2010.04.28. 07:54:05

Nem tudom megállni, hogy ne közöljem ezt a levelet, amit most kaptunk: Szívből gratulálok a Nyerd meg az életet című könyvhöz. Rögtön az elején
–Levél Balázsnak – írott sorok megfogtak. Elolvasása után ott zakatolt bennem a gondolat, így is lehet valakit útjára bocsájtani, hogy én milyen hülye vagyok, nekem miért nem jutott eszembe, hogy leírjam és gyerekemmel így megosszam érzéseimet, gondolataimat. Hirtelen ötlettől vezérelve le rohantam 21 éves fiamhoz és lelkendezve újságoltam ecseteltem nagy vonalakba mit olvastam és nagyon szeretném ha Ő is elolvasná. Míg felértünk a számítógéphez kicsit zavartan magyarázkodtam, - hogy fogadja ezt most tőlem egy kis ajándéknak, mintha egy szelet csoki lenne csak egy kicsit több annál, meg hogy ezek az érzések gondolatok még mindig bennem vannak csak nem tudom ilyen szépen megfogalmazni, meg hogy ezek a dolgok örök érvényűek és most is aktuálisak hiszen még tanulsz és ezután kezded majd az önálló életet – mit ne mondjak elég érdekesen nézet rám, szó nélkül leült és elkezdte olvasni. Nagyon izgatottan vártam és egy öröké valóságnak tűnt mire befejezte, de megérte. Ahogy felállt és találkozott a tekintetünk minden porcikámmal minden idegszálammal éreztem hogy vette az üzenetet. Egyszerűen csak azt mondta –Apu ez szép volt köszönöm - és össze ölelkeztünk. Azt hiszem ebben a szemkontaktusban, ebben az ölelésben, ebben a pár pillanatban benne volt egész eddig életünk, minden örömével-bánatával. Mit ne mondjak frenetikus volt, KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!

Tisztelettel üdvözöllek
Zsiga
süti beállítások módosítása