HTML

Nyerd meg az életed

A Nyerd meg az életed című könyv anyagát tartalmazza a lap, mert a könyv elfogyott

Friss topikok

  • czoli: lehetőségem lett a 25. házassági évfordulónkon ismét 100 szál rózsával megkérjem az imádott nő kez... (2011.11.24. 09:52) Száz szál rózsa
  • czoli: Megjelent új kiadásban a könyv. hu.novumeco.com/hu/termek.php?bid=131 (2011.08.25. 10:05) Nyerd Meg az életed
  • Factori[an]: Nem mondom hogy rossz írás..De sok benne a pontatlanság.. "Mielőtt végérvényesen megharagudnánk k... (2010.10.02. 18:54) Az énkép és az énideál
  • hajnalka111: Megjelenik a Nyerd meg az életed! A Novum Eco kiadó megjeleníti a Nyerd meg az életed című könyve... (2010.04.30. 12:10) Nyerd meg az életed
  • czoli: Nem tudom megállni, hogy ne közöljem ezt a levelet, amit most kaptunk: Szívből gratulálok a Nyerd ... (2010.04.28. 07:54) Levél Balázsnak

Linkblog

Száz szál rózsa

2009.05.10. 14:24 czoli

 1. Kell

 
Egyértelmű kategória. Szükséges és elégséges információm van az adott dologról, lehetőségről, és kezd a célommá válni. Tudom, hogy kell nekem. Ez az, amiért hajlandó vagyok megmozdulni, tenni, harcolni, ha kell, megfizetni az árat, bármekkora legyen is az. Amire szükségem van, és meg is szerzem.
Ide tartozik a legtöbb alapvető szükséglet, apró vagy nagy kívánságok egyaránt. Vágyak, álmok, eredmények, amikre később szívesen emlékszünk vissza.
Én l5 évvel ezelőtt ismertem meg Hajnalkát és azonnal beleszerettem. Tudtam, hittem, hogy ő az, akivel boldog lehetnék, de voltak akadályok. Mindketten egy megfeneklett, kihűlt, elrontott házasság roncsai között bolyongtunk kilátástalanul. Én tisztán láttam, hogy kudarcot vallottam és el is fogadtam ezt véglegesnek. Úgy gondoltam, ilyen az élet, ez az én sorsom. Hajlandó voltam nem egészen harminc évesen örökre lemondani a jövőmről.
De a dolgok másképp alakultak, és az akadályok maguktól hárultak el. Úgy nyílt meg az út a boldogság felé, ahogyan Mózes előtt a Vörös Tenger habjai.
Amikor eljött az idő, az áhított nő elé álltam és feleségül kértem. Biztos voltam abban, hogy igent mond, de ő évődött velem. Nevetett, nem adta magát könnyen. De én nem könnyen akartam, hanem bármi áron akartam.
Azt mondta, ha igazán akarom, hogy meghallgasson, 100 szál rózsával kell őt megkérjem! Tél volt, a rózsa ára az egeket verte, de én harcos férfinak éreztem magam: tudtam, hogy akarom a nőt, ismerem, szeretem, tőle függ a jövőm, a boldogságom. Láttam a szemét, a huncut mosolyt, az ígéretet.
Nem volt egyszerű összeszedni a 100 szál rózsát. Hat üzlet adta össze a teljes készletét, az árusok egymásnak telefonáltak, futkostak az érdekemben, és én úgy éreztem magam, mint egy hadvezér a csatában a teljes diadal küszöbén.
Két havi fizetésembe került  (nem kerestem valami jól), de összegyűlt. 110 szál végül, mert néhány árus megtoldotta l - 2 szállal a rendelést, így ők is részesévé váltak a sikernek. 110 gyönyörű rózsaszál. Volt közöttük vörös, sárga, bíbor, fehér, rózsaszínű. Rengeteg volt. Beterítette az egész szobát. Nem csak a vázák, de a fazekak, a vödrök is kevésnek bizonyultak, a szomszédtól kaptunk kölcsön. És micsoda illat volt... Sosem felejtem el Hajnalka szemét, amikor kimondta az igent. És hiszem, hogy ő sem.
Most szerelmesebb vagyok a feleségembe, mint bármikor, és ennél az érzésnél csak egy nagyobbat ismerek, a hála, amit érzek, hogy Isten Őt adta mellém társamul.
 

2 komment

Címkék: szerelem álmok vágyak társ remények

A bejegyzés trackback címe:

https://viktoriafaktorok.blog.hu/api/trackback/id/tr841113031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

czoli 2011.11.24. 09:52:31

lehetőségem lett a 25. házassági évfordulónkon ismét 100 szál rózsával megkérjem az imádott nő kezét. Hálás vagyok, hogy láthattam a szeme csillogását.
süti beállítások módosítása